čtvrtek 20. června 2013

Jičín - Lajnování Vans Dirt&Roll

O víkendu jsme vyrazili pomáhat dokončit a hlavně najíždět novou lajnu na contest Vans Dirt&Roll. Příjezd do Jičína kolem 12:00, takže akorát na oběd a mazat na Šibeňák šejpovat skoky před ježděním. Cementu na nájezdy padlo víc než dost, ale skoky se tak jako tak začali projíždět. Velké deště udělaly svoje. Skoky jsou převážně z jílu, dostatečně v jádru navyschly a začaly se tak projíždět velké koleje, takže v sobotu jen vyzkoušet a zase všechno přeplácávat. Práce víc než dost. V neděli se tedy makalo až do večera, takže na ježdění a focení zbyla sotva hodinka, ale koleje už se pak projížděly minimálně. Při najíždění jsme se všichni maximálně bavili. Největším zabijákem dne byl bez pochyby Dušan Antalík, který točil na poslední dirtu backflip, do kterého pak ještě přidal brutální turndown! Tomáš Kudrnáč jako odpanitel celé lajny lítal moc vysoko a ve stylu. V hlavě mi utkvěla jeho velká 360 table na posledním skoku. Mně se až tak dobře nejezdilo, protože jsem po dobu 3 týdnu držel v ruce jenom lopatu, abych připravil skoky na Vans Vápenka jam, takže moc sil na ježdění už nezbylo, ale jsem rád že jsem si lajnu skočil. Je to zase o level někde jinde a to je jenom dobře. Takže buďme zvědaví co se na skocích bude 28.-29.6. dít v podání např. Chrise Doyla nebo Coreyho Bohana. Určitě je se na co těšit. Uvidíme se v Jičíne!



 Sobota























Neděle





















































Žádné komentáře:

Okomentovat