čtvrtek 11. července 2013

Superweek! - Vápenka, riding without stars

  Jak už se zmínil Martin v předchozím článku, odjížděli jsme ze Stráže s vidinou středy bez deště a Vápenky s hvězdami. Nemohl jsem ani dospat a ráno jsem hned letěl k oknu. Bohužel zas mrholilo, ale nebylo to nic hrozného. Kdyby úterý neprolilo, tak by to vůbec nevadilo, ba naopak. Teď jsme ale potřebovali, aby Vápenka pořádně vyschla.
 Martin se na Vápno jel hned podívat, volal párkrát meziměsto a padlo rozhodnutí, že ten den to musí trochu vyschnout a trochu víc se tomu pomoct a ježdění se zase přesouvá o den.  Předpověď byla ale víc než slibná, tak jsme si říkali, že už to musí konečně klapnout.
 Odpoledne, když konečně přestalo mrholit, jsme se sešli na Vápně a snažili se zprovoznit aspoň pravou lajnu. Seškráblo se to nejmokřejší a celá lajna se prohodila "suší" vrstvou. To zjevně pomohlo a Martin po první zkoušce začal úspěšně lítat.
 Já si hned šel připravit světla, protože jsem dostal možnost zapůjčit si, na jam a Dirt&Roll, to nejvýkonnější zábleskové světlo a neméně výkonný generátor od firmy Fomei, které za to patří obrovské díky! Čekal mě první test, tak jsem se od rána těšil jak malej kluk. Začalo se pomalu smrákat a Martin už neměl moc času, tak proběhlo jen pár pokusů a fotky jsou tedy opravdu jen test shoty. S technikou jsem byl nadmíru spokojen a na čtvrtek jsem se tešil ještě o to víc.


To už ale zase v dalším díle Superweeku!


















Žádné komentáře:

Okomentovat