pátek 2. srpna 2013

Tripin and Recovery

Je tomu přesně měsíc co jsme fotili do časopisu Dirtbiker na Fryštácké Skalce. Abych nějak začal. Kolem šesté hodiny přijíždíme na skalku, jdeme omrknout skoky. Shaping není zas tak dobrý, ale sjízdné to je. Lehké rozcvičení, beru helmu a lezu na kolo. Po najíždění skoků končím v jedné klopence, respektive v odtokovém kanálu. Jsem ok a lezu na rozjezd.
Na třetí pokus cítím jak mi v klopence klouže přední kolo a přede mnou zase odtokový kanál, kde se nachází hozený velký sud na vodu, který se štěstím
přelétávám, ale končím o kus dál levým zápěstím na obrubě kolečka.
V tu chvilku mi zápěstí lehce otéká a při větším ohybu cítím bodavou bolest...
Cítím jako bych měl něco s člunkovou kostí.
Jedná se o jednu záprstní kůstku. Všechno balíme a jedeme směr Zlínská nemocnice. Ruka hned do sádry na dva týdny a podezření na zlomeninu člunkové kosti. Nechávám to v klidu. Po dvou týdnech jdu na kontrolu k našemu známému sadomasochystovi Dr. Komárkovi, který mi sundavá sádru kouká na ruku ze 4 m a povídá, sádra ještě na další dva týdny. Nejeví žádné známky pomoci. Sádru sundavám a píšu Tomášovi Zejdovi, ať mi dá kontakt na nejlepšího doktora přes ruce Dr. Kebrleho, kterému hned volám a další den jedu směr Vysoké nad Jizerou. Po RTG není zlomenina zřetelná, ale mě trápí jedna věc, odjet se zápěstím exhibici ve Francii. Pan doktor mi dává vikingskou ortézu a můžeme frčet...juchůůů. Ruka exhibici vydržela. Hned po příjezdu z Francie jedu do Vrchlabí na CT, aby se tak potvrdilo jestli je opravdu kůstka zlomená. Po příjezdu do Vysokého nad Jizerou doktor povídá, už nic nejíst,nepít, odpoledne jdeš na operaci, je to zlomené. Říkám ok, nějak jsem s tím počítal. Operace proběhla úplně bez problému. Do kůstky jsem dostal šroubek na 4ku imbus, pár stehů a další den už jsem mazal domu.


Týden po operaci už jsem začal chodit do posilky, abych doma nezevlil, ale hlavně trochu zesílil, protože jsem se poslední dobou na kole necítil moc dobře. Podlamovaly se mi nohy na dopadech a stabilita byla taky o dost horší. Koncem měsíce bych se měl dozvědět, jestli už zase můžu sednou za řídítka. Takže na závěr nic jiného než Stay tuned!!!


                                                                                        Tripin











Recovery


                 





















Žádné komentáře:

Okomentovat