středa 9. října 2013

We are back!

  Po delší pauze se zase vracíme v plné síle. Už jsou to 3 měsíce od operace mého pravého zápěstí. Naštěstí ruka už je ve stoprocentním stavu. Velké díky patří doktoru Keberlemu. Přišel jsem tak o hezké 2 měsíce ježdění a uniklo mi pár dobrých závodů v zahraničí, ale už zase do budoucnosti! Co jsme stihli s Milanem vyfotit a zažít si řekneme v krátkosti.
Velká novinka nastala v mém sponzoringu. Od Flybikes jsem přešel k Shadow conspiracy, který dováží TBB-bike.
 Týden před sundáním laminátu ze zápěstí jsem se stavil v Brně vybrat nové kolo a říct si se Sašou Rovným jak bude mezi námi spolupráce fungovat. Druhý den jsem kolo poskládal a šel to po 2 měsících zkusit. Zvolil jsem rám Subrosa Simone Barraco 21,15. Je to streetový rám, který mi ale na trailsy dost sedí. Ruka pořád ještě pobolívala, takže jsem dával mezi ježděním větší pauzy, abych ruku moc nezatěžoval.
 Po 2 týdnech píšou kluci z TBB, že by dorazili o víkendu na Vápenku a natočili bysme video bikecheck. Říkám není problém!
 Volám Milanovi, jestli má čas něco vyfotit. Dáváme si pět a scházíme se s bandou na Vápně. Točíme, fotíme, jezdíme, spousty srandy. Večer se přesouváme na tour de báry, kde je mraky srandy od pálení vlasů až po vážnější úrazy jako zlomená noha atd.
 Druhý den ještě dotáčíme pár záběrů co se za sobotu nestihly. Milan lítá o berlích po všech kopcích a fotí. Kolem druhé si s klukama dáváme pět a balíme to. Super víkend se super lidma.

Další materiál jsem sbíral pro Drift Innovation od mého zranění, kde sestříhali v krátkosti můj měsíc zotavování.









Bikecheck













Odkaz na video bikecheck.








































































































 


Poslední fotku můžete stahovat i jako tapetu


 

Žádné komentáře:

Okomentovat