pondělí 10. února 2014

Opening Dirthangar Vienna (A)


Nedávno otevřeli ve Vídni (A) novou dirtovou halu nesoucí název Dirthangar, kam jsem se jel podívat.
Abych nějak začal. Byl jsem domluvený s Milanem, že vyrazíme opravdu brzo ráno! Na 5:30 jsem měl u něj být, ale co čert nechtěl.



Zaspal jsem! Vstávám o půl sedmé a koukám na hodiny a sakra!  Naházím na sebe oblečení a vyrážím. 
Jdu k autu, je neskutečná mlha a dost to klouže. Nasedám do auta a spěchám za Milanem, abychom naházeli jeho foto krámy do auta. Po rychlém vstávání jsem trochu mimo, je vidět na metr a jedu co to dá. Kousek od Milana to dávám přímo čelně do kamenné zdi! Sedím v autě a říkám si, jestli to není nějaký sen? Vylézám z auta a sen to není!  Prasklé světlo a nárazník zaražený, tak o 5 cm. Dojíždím k Milanovi. Házíme věci do jeho auta a vyrážíme.

Cesta utíká a my za chvilku přijíždíme k Dirthangaru, který není vůbec ve Vídni, ale tak ještě 45 km za Vídní.  Potkávám Simona Moratze se kterým si dávám pět a diskutujeme o hale atd. V hale se nacházejí 3 rovné skoky (funboxy) a na konci velký rádius. Okolo celé haly vede dost zábavný pumptrack.  Otvíračka je spojená i s menším contestem, kterého jsem se zúčastnil. Moc jsem nechápal systém, který tam panoval. Jezdilo se a nikdo nic nehodnotil. Všichni šli do finále. Systém byl zdlouhavý a dost se čekalo, až se odjede MTB am,MTB pro a BMX am. Jak už jsem popisoval.  Skoky byly spíš pro novou dirtovou generaci, takže si na nich mohli dělat ty svoje akrobatické kousky. Já jsem si odjel to svoje a kolem 20:00 jsme vyráželi domu. Jak bych to celé zhodnotil? Pro mě ne moc zábavné, ale jsem rád že jsem se mohl svést na kole a pobavit se s kámošema, které jsem už dlouho neviděl.


Nyní se koukněte na video a galerii fotografií :
Záběry : Jakub Hán


________________________________________________________________________________________________



To begin with, it was arranged that Milan and me would leave really early in the morning. I should have been at his place by 5:30am but unfortunately I overslept. I got up at 6:30am, looked at the alarm clock and .. DAMN! I got dressed and left. On the way to my car I noticed that it was foggy and the road was really slippery.  I got into the car and I rushed to Milan’s so we could stack all his photo crap in. Having got up in such a hurry I still felt a little out of place. The visibility was also very poor I saw no more than one meter ahead but I pushed the gas pedal down to the floor. Not that far away from Milan’s I crashed right to a brick wall. I sat in the car in wonder thinking – “Am I dreaming?” I got out of the car and I clearly saw that this really wasn’t a dream. The light was broken and the bumper was taken aback some 5cm. I drove slowly to Milan’s. We put the stuff into his car and set on the way.
The journey didn’t take long and after a while we arrived to Dirhangar, which is not in Vienna at all, but some 45km far from the city. We met Simon Moratz who gave us five and started to discuss the hall. In the hall there are three straight jumps (funboxes) and at the end a big radius. Around the hall there is a relatively entertaining pumptrack. The opening was joined with a little contest in which we took place. We didn’t really understand the system of the contest because people would ride with no evaluation whatsoever. It was also very long drawn out and we had to wait for MTB am, MTB pro and BMX am categories to finish. As I have already said, the jumps were built for the new dirt generation so they could do their acrobatic experiments. I did my best and around 8:00pm we left for home. How would I sum it up? It wasn’t that entertaining for me but I am glad that I could ride and see my friends I hadn’t seen in a while.


Check the video and gallery:
Shots : Jakub Hán






















































Žádné komentáře:

Okomentovat